2008-07-13
22:05:51

Fyndat i hjo

I går var vi i Hjo och skulle gå på slöjdmässan för att eventuellt hitta fina prylar till hemmet. Men tji fick vi, det fanns knappt nåt som jag ville ha. Hemslöjd är väl inte helt min grej. Nån fin tomte med ullskägg och ett fins brödfat i trä som var målat svart, men 1000 spänn för dem! Nej tack!!
Men de här prylarna hittade vi i lite småbutiker inne i stan.
Den här kronan köpte jag på Norreport:

Lite halvjunky, men för 49 spänn får man inte klaga! Passar fint i en murgröna, kanske i den här krukan?

3 krukor för 60 kronor!!! Sicket fynd!! Vilken kass bild jag tog....hihhi...
Hittade mysiga kakburkar oxå, det är två mindre innuti, mums vad gott när alla är fulla av godsaker!

Oxå på Norreport!
Och sist men inte minst, jo nästan minst, men underbarast och gammal! En liten stallykta med alla glas hela!
Åh, den är sååå söt!!!
Postat av: Sara

Fina fynd! Absolut! Var ligger Norreport??? Ett ställe jag helt missat... Verkar ju finnas massor av mysigt där!

KRAM

2008-07-14 | 10:11:10
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Marie

Ligger på själva huvudgatan i Hjo, tror röda boden hade filial där. Kommer man från Konsumhållet ligger det på samma sida strax efter ån. Kramiz

2008-07-14 | 21:05:39
URL: http://magulli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: