2008-07-21
22:11:57

Otur!

I eftermiddags åkte hela packet till Åsle Tå för att fika och gå och kika i de små stugorna. Jag fikade, sen lämnade jag de andra för att själv åka in till Falköping för att gå i affärer. Hade sett framemot att frossa i den nya butiken "Hjärtats fröjd" som tydligen har en massa shabby chic prylar.
Jag riktigt kände det på mej!!!
"Idag den 21 juli har vi tagit semester, välkommen åter"
Faan!! En enda dag på hela sommaren, och den prickade jag in!
Men jag fyndade på Hemtex istället! Både nya badlakan och 2 kuddar till soffan och små blockljus.
På jysk köpte jag 4 jättefina fleecefiltar för 50 spänn styck. Myyysigt!
Och på Lindex köpte jag 4 tröjor till Amalia, det går ju åt några om dan nuförtiden...

Så så mycket städat i husvagnen blev det just inte...

Nu ikväll har vi bjudit Krokomsborna på Faluburgare!

Hamburgerbröd
Grillade falukorvsskivor
Potatismos
Bostongurka
Ketchup
Senap

Det smakade inte kattskit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: