2008-07-06
13:17:09

Rotat i skjulen!

Nu har vi ätit smaskig jordbubbstårta hos svärmor, bläddret i "drömhus & trädgård och rotat igenom skjulen på gamla möbler! Hittade en spegel med gammalt spegelglas i som var helt underbar! Men ramen behöver målas vit eller svart om den ska vara i vårt hus! Ett litet pelarbord med 8-kantig skiva och superfin fot på med snirklar, lite spackel o vit färg så är det som nytt, eller gammalt...
En vit byrå, ganska nätt, men ganska hög vit. Där behövdes bara nya handtag, det var knoppar alá 70-talet just nu, men med nygamla med hängande handtag så blir den perfekt!!

Nu ska vi bara enas om tapet och sen kan vi lägga semesterkassan på "lullull", tycker jag....
Tycker nog inte de andra i familjen...

ytterligare en krona....

    små söta ramar...
Postat av: Sara

Jag är lite avundsjuk på kreativiteten som råder hemma hos er just nu.

Vad gäller gullidenbesök - så hade jag "glömt" att denna veckan är malins födelsedag och hennes kalas... så det finns lite att göra... typ städa som jag älskar mest av allt...

Kan vi skjuta upp det lite? Vecka 30 är vi nog hemma tror jag...

KRAM

2008-07-08 | 09:52:35
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: