2008-06-13
08:16:34

FREDA´

Jaha, nu var det fredag igen. Barnens första dag på sommarlovet! På måndag börjar sommarsimskola i 3 veckor, så riktigt lediga är de inte, blir till att skjutsa varje dag in till simhallen. Men skönt att de har nåt att göra iofs.
Skolavslutningen i går var jättefin, Linus var så snygg så snygg. Nyklippt var han ju oxå. Klippte honom kl 7 i går morse, ny snygg skjorta och shorts. Dessutom fint väder! Bättre kunde det ju inte bli.

Idag ska hunden få hormonspruta, så vi ska till Falköping. Ska passa på att springa in på Willys. Dessutom ska jag gå tillbaka med vår nya vagn, som både drar snett och gnisslar i fjädringen...
Postat av: Sara

Ja, nu har jag också sommarlov... Men som sagt...ledog är man ju inte för det.

Vad avis jag är på dig som kan klippa dina barn själv. Jag har försökt en gång och Lisa har sagt att om jag gör det en gång till så ska hon raka av mig mitt hår... eller nåt i den stilen... Ha det så bra vännen!

2008-06-13 | 12:47:18
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: