2008-06-02
22:31:08

Shoppinglust!



Lilla söta Malan i nya kläder!
Ser lite fundersam ut...Men hon var nöjd!
Visst är hon söt i sin nya Millautstyrsel som hon fick av mormor och morfar
i födelsedagspresent!

Vi var på öronmottagningen idag på återbesök. Fick en kanonläkare! Allt såg bra ut i öronen! Sköööönt!
Hoppas lillstumpan slipper mer ont i dem mer!
Efter besöket tyckte Maja att vi skulle shoppa! Så det gjorde vi. Hon shoppade en sommarklänning, 6 trosor och jätteläckra solglasögon. Sen blev jag oxå shoppingsugen! (oväntat) Hittade dock inga kläder som föll mej i smaken. Men det gjorde dock en ny barnvagn av märket Emmaljunga Scooter...Hoppsan!

Kommer nästa vecka, längtar!!!
Är så trött på vår klumpeduns Teutonia, den ska säljas!!
Men säg den lycka som varar länge????
På vägen hem från Falköping dånade bilen som ett jetplan, var livrädd för att det skulle vara ett hjullager och att bilen skulle tvärstanna! Men vi har ju bytt hjullagren, det är säkert bara takräckena som Teddy satt på...tänkte jag.
Men åkte för säkerhets skull in till Teddy på jobbet på vägen hem så han fick kolla o lyssna! Guess what???
Hjullagerhelvete IGEN!!! 1600 spänn IGEN!!!
Och och och och! Biluslingen gick förövrigt så dåligt så den orkade knappt upp i Leabybacken...Så nu ska vi lämna in skiten så de får kolla på volvo om det är gasspjället eller inte. Den bara hackar o hackar...inte orkar den dra en husvagn som den går för tillfället!
Apropå husvagn förresten...Blev akut husvagnskåt idag efter att jag pratat med en ännu mer upphetsad Anna-Carin.
Hittade en supernice Sävsjö på Blocket, 610 lång med upp till 7 bäddar!! Skitfin! Inte farligt pris heller! Men med våra utgifter idag så kan jag väl drömma om den iallafall!
Ett minus med den vagnen då...Jag får inte köra ekipaget...Bara Teddy...

Dream on!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: