2008-03-04
21:15:13

Nu är det dags!!!

Nu har jag jobbat min vecka, så nu ska ju jag egentligen va hemma o ledig 1 vecka.
 Men i morgon är det möte på jobbet, på torsdag är det personalsamling som jag känner att jag vill gå på. På fredag ska jag, Lena och Linnea på jobbet förena nytta med nöje och dra till Jönköping på shoppingresa åt jobbet. Och på söndag ska jag jobba! Så jag ska va ledig lördag och måndag o tisdag innan det är dags igen!

Jo, i morse bestämde jag mej. Nu ska jag börja äta roaccutan mot roscacean. Nu får det va nog!
I morgon ska jag ta alla prover inför starten. Skulle gjort det idag, men när jag kom till lab så skulle jag ha vart fastande i 12 timmar...så jag ska dit i morgonbitti istället. Sen blir det hudmottagningen för genomgång, sen får vi se vad som händer. Jag har läst igenom det 7 sidor långa biverkningshäftet och skrivit på pappret om att jag garanterar att jag använder preventivmedel. Så nu är det dags!! Psykfall eller inte, nu har jag bestämt mej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: