2008-03-19
15:02:49

Nu då!!

Nu tror jag att jag har 10 minuter över!!
Idag har jag:
*städat barnens tv-rum
*städat Linus rum
*Sövt Amalia 3 gånger, eller är det 4....hmmm...
*Försökt lösa varför barnens tv inte funkade
*försökt hålla allmän ordning i makens påskpyntade hus, misslyckades...
*tvättat
*lagat middag åt 4 hungriga barn, Linus kompis är här
*Klätt 3 ungar i tjocka vinterkläder som efter 3 minuter var pissblöta...
*Gjort chokladbollar till em.fikat.
*Jobbat en massa vid datorn, skrivit ut papper som jag lovat göra om olika saker¨.
*Ska dessutom jobba i eftermiddag o i kväll, fast  PÅ jobbet
*gått igenom högvis med papper jag inte hunnit med, har massor kvar...
*tagit min medicin för 3:e gången, märker fortfarande inga biverkningar!

Detta har jag INTE gjort:
*Tittat mej i spegeln
*borstat tänderna
*sminkat mej
*fixat håret
*sorterat ren tvätt
*dammsugit resten av huset
*våttorkat de redan dammsugna rummen
*torkat rent på diskbänken

Detta VILL jag göra:
*Nåt kul med barnen
*Läsa ut "svinalängorna"
*En total makeover
*öppna kylen o upptäcka att någon handlat!! Vore bra om denne någon köpt blöjor oxå, Amalia får just nu gå naken o kissa lite varstans för att spara de sista 2 blöjorna tills ikväll när jag har en chans att handla....
*pussa min älskling och gosa med barnen!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: