2008-03-05
10:35:30

Provtagning och vägning....

Nu har jag tagit alla nödvändiga prover, fick sitta å vänta i 50 minuter för att få komma in till labb. Går utför med vårdcentralen i stan det tror jag. Vi satt 11 stycken i väntrummet och 10 skulle till labb. Antingen hade de inga läkare idag eller så var folk ovanligt lite sjuka, eller 3:e alternativet. Det var antagligen fullt hos privatläkarmottagningen istan!!! (det är vad jag tror)

Nu äter jag en limpmacka med kaviar och ett glas mjölk. Har inte ätit sen 19.30 i går kväll o nu är kl  10.30 o har vart i gång sen 6 i morse. Trodde jag skulle va hungrigare faktiskt...
Jag hann med att väga Malan på familjecentralen innan vi åkte hem. 75,5 cm lång och vägde drygt 9700g...


Snabbfixad lunch bestående av fiskpinnar o mos blir det till Maja idag, jag tar lite tacos som fanns över, sen är det möte på jobbet...
Och idag hinner jag se på "Hem till gården" Det var på tiden!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: