2008-03-16
08:59:35

Svensexa för Tobbe!

I går hade killarna svensexa, jag var involverad i ett hörn i egenskap av barnvakt för Anna-Carin jobbade.
Tobbe fick den berömda skiddräkten på sej och fick sen åka till återvinningen o hjälpa folk sortera sopor. Sen blev han fastbunden för att helkroppsvaxas...hehe...han hade vrålat tydligen...
Minimoto och femkamp och på kvällen var det bad i badtunna och grillning. Teddy var hemma redan vid 00, men de hade hållt igång rätt bra hela dan så det var nog bra de kom hem tidigt.

Jag och barnen var med Albin och Jacob på förmiddagen, det gick hur bra som helst, sen kom deras farmor och farfar och löste av mej. När vi kom hem kom mamma o pappa och farmor hit med fika, morotsmuffins, mums!!
Linus och Maja ville bada i badtunna, termometern visade 28c, farfar eldade för fullt, men när barnen hoppade i blev det iskallt, det var bara ytvattnet som var vamt. Så vi har lovat barnen att elda idag oxå så de kan få bada i eftermiddag.

I går kväll hade vi en lugn hemmakväll jag o barnen. Malan somnade vid 20 och jag o Linus o Maja kollade på melodifestivalen. Visst, Hero är en bra låt. Men jag gillar inte Charlotte Perelli, bara hennes tillgjorde poser inför fotograferna...Inga spontana glädjeyttrningar där inte. Nä, det finns inget naturligt över henne, så tillgjord och pimpad...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: