2008-03-19
15:27:44

Vi som aldrig sa hora...

Vi som aldrig sa hora

Ville läsa den här boken av EN orsak!
Boken utspelar sej i Falköping. Min barndomsstad där jag gått i skolan.
Det var ju lite kul att känna igen sej när han rabblade upp ställe efter ställe i Falköping. För övrigt fann jag inget nöje i denna bok. Fick inget grepp om den, dåtid, nutid och inget händer! Handlar om 22-åringar som verkar ha minst 10 års erfarenhet i brud och supaträsket...Nää, den var inget för mej! Men nu har jag läst den i alla fall!

Boken jag läser nu är:
Svinalängorna!
Fastnade i den från första 2 sidorna. En finsk familj (där pappan är periodare) som flyttar in i nybyggd lägenhet i Ystad, Fridhem, men som kommer att kallas Svinalängorna. Härligt skriven ur en 8-årings synvinkel!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: