2008-05-12
09:58:08

Liseberg!

Fick stora chocken när vi såg kön till entren...Den gick ända ner till Rondo!!
Men 75% av folket skulle till trädgårdsdagarna som var på Liseberg. Skönt!
Kanonväder och knappt nån kö vid åkattraktionerna kunde familjen Gulliden, iförda varsitt åkband, åka hur mycket som helst!
Linus ville åka Lisebergsbanan, jajamensan sa jag! Stackarn höll på att få panik! Aldrig mer sa han efteråt, men i morse sa han "nästa år åker vi den 2 gånger!".
Maja stackarn tvingade jag med i Flume Rider. Oj vad hon skrek. Köpte kortet efteråt, ser ut som hon har dödsångest... Ska se om jag kan scanna in det sen.
I övrigt hade vi otroligt roligt och härligt!
Malan fick vara hemma med farmor o farfar, hon hade säkert en jättebra dag hon oxå!

Ungen brevid Teddy vet vi inte vem det är...

I den gula bilen åker våra barn, jag o Teddy vågade inte åka med...

Va katig man kan se ut högst upp i Pariserhjulet!!

Snygga...fy faan va fet jag ÄR!!!!
Postat av: Sara

FET? Hallå, och välkommen till verkligheten!!! Du e inte fet!!!! Du e snygg!

Kul att få se bilder från Liseberg! Har aldrig varit där med Malin så vi tänkte väl att det skulle bli av någon gång...

Kjam

2008-05-12 | 18:22:06
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: