2008-11-24
06:41:04

Delfiner och glögg!

Ny måndag, ny vecka! Fasen vad fort det går! Nu är det veckan före advent, en av de veckorna som är mest att göra på jobbet! Men samtidigt nätan en av de roligaste. Det är ju adventspyntning på G!

Min stackars vän Lisa går hemma och är sjukskriven, inte för att det är kul, men lite avis...Tänk att få va hemma veckan före advent och baka, pynta, mysa och dricka glögg!
Så, nu hör du Lisa, jag vet att det är pest och pina att va hemma för dej, men oj vad du kan mysa i dessa tider! Dessutom är det storm ute så håll dej inne i soffan idag med filten och glöggen!! Kram på dej!

På fredag sviker jag jobbet och ska istället göra något helt otroligt! Jag ska följa med Susanne till Kolmården och delfinariet. Hon fick i 30-årspresent en heldag på delfinariet. Och jag får följa med!!! Tyvär får hon inte simma med dem (restriktioner...)men hon ska få vara med, iförd våtdräkt, och klappa på dem mm. Jag ska ha med kameran och vara redo! Ska bli illkul.
Dessutom en heldag med en kompis utan barn, dä ni!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: