2008-11-11
20:44:32

Finns det hjärterum... finns det knappt stjärterum

Ont om plats! Linus ligger utsträckt i stora soffan och snarkar. Maja ligger och snusar i den lilla soffan, där jag oxå försöker komma plats...Teddy har gått iväg till nästa tv-rum och sträcker antagligen ut sej han med...I natt låg jag med benen utfläkta som om jag skulle gå ner i spagat, Wictor låg däremmelan (inte Teddy ;-)) Maja låg bredvid mej och knödde!
Alla i den här familjen tar så mycket plats!!! Men den är underbar.
 Love you all!

Linus nerbäddad i soffan i väntan på sitt "nya" rum!


Malisen med  handen i chipsskålen och tiggaren strax bakom!

Postat av: carina

Igår och idag önskar jag att jag hade haft en hund som värmt mig! Feber och huvudvärk! Somnade vid 5-tiden igår eftermidda och sov till 8 i morse, 2täcken och överkast på mig, då hade det varit skönt med Viktor som krypit intill!

2008-11-11 | 21:10:36
URL: http://sierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: