2008-11-08
12:16:17

ICA´s rabatter

Handla mat är verkligen SÅ tråkigt.
Krångligt är det oxå. Först den där j***a kortautomaten på ICA som man får erbjudanden i. Man får ut ett kvitto på de saker man valt, i mitt fall var det denna veckan : Jättepack med toapapper från Edet, 2 brödpåsar med polarkaka och mjukost från Milko. Var där i dag och skulle handla. Få se nu. Brödet var slut, toapappret var slut och mjukosten, håll i er nu, den var också slut!
I måndags kväll var jag oxå på ICA för att köpa samma saker, men hoppsan Kerstin, då hade inte varorna kommit än, trots att kampanjen började på måndagen...
Blir så trött på dem!

Mycket debatt om det här med personliga rabatter på ICA, jag personligen tycker att det är suveränt! Då slipper jag ju få rabatt på såna saker jag inte är intresserad av.
Integritetskränkade!? Pyttsan! Du visar ju ändå upp varorna för kassörskan när du betalar, varenda människa i kassakön kan stirra ner i din vagn och se att du köpt bindor, kondomer, disktrasor och falukorv!  Att sen en dator sparar dina inköp för att se vad du handlar mycket av och sen skicka ut rabatter på just de varorna är väl superbra. För vem fasen vill ha rabatt på euroshoppers grillkorv när man ändå bara äter Hot dogs!

Så där ja! Dagens moralkaka!
Postat av: Cissi

Heja Marie!

Du har SÅ rätt e ju jättebra å få rabatt på d som just jag är intresserad av. Integritet my as....

Är ett j-a tjat om den där integriteten tycker jag.

Ha d gött! Kram Cissi

2008-11-08 | 18:25:14
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ gärna bloggen med bloggkoll.se



/Xonx

2008-11-08 | 18:31:06
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: