2008-11-17
21:09:49

Sleven i grytan!

Åh det går så långsamt med Linus rum!
Egentligen är det ju klart, men listerna är bara halvvägs färdigmålade och sängen ska fixas i ordning, sen kan han få flytta in. Får se hur mycket jag hinner i morgon. Idag hann jag ingenting!
Har även idag drabbats av stress, men jag ska coola ner, men vill helst jobba 120 %  för att hinna med allt! Vill ju gärna vara som sleven i grytan dessutom, kan ju missa nåt kul annars!
Nu är schemat för jul lagt i allafall, och det blev helt ok, även om jag ska jobba julnatten! Men det finns de som har det värre...

Idag var det bandy med jobbet, det är fortfarande lika roligt!
Är riktigt mör, en boll i ljumsken, en på käken och en på låret och en armbåge i ryggen! Sjyssta motspelare va!? De är helsköna hela bunten och jag lyckades faktiskt göra säkert 5-6 mål! Det tar sej! Jag kan till och med dribbla lite nu. Men har ingen klubbkoll, jag vevar på som värsta kocken med sleven i grytan! Men det funkar ju!

Nu ska jag göra schema till fritids, hade missat detta, dessutom fick vi skäll från fritidspersonalen att vi inte hade extrakläder till Maja i skolan...
             Ajabaja! Skärpning!
Postat av: Lisa

Min vän!!



Då jobbar vi ju ihop på julnatten!! Jag ska sjunga så vackert jag kan för dig!! Lovar!! Puss på dig Baby!!

2008-11-18 | 14:46:27
Postat av: Lisa

Min vän!!



Då jobbar vi ju ihop på julnatten!! Jag ska sjunga så vackert jag kan för dig!! Lovar!! Puss på dig Baby!!

2008-11-18 | 14:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: