2008-11-18
20:45:22

Varannandagssyndromet!

Konstaterade just att jag stressar varannan dag!
Jag brukar ju inte skriva om jobbet. Men fram till jul så är det jobbet som tar upp största delen av hjärnan, så ni får stå ut. Idag fick vi massor gjort på jobbet och det känns SÅ skönt! Framförhållning framförhållning!
Jag stinker som ett stekhus, vi har nämligen rullat och stekt köttbullar av nästan 8 kilo köttfärs!
Dessutom hann jag vid 06.10 i morse fixa iordning föräldrapenningen till försäkringskassan och på lunchen lyckades jag få ihop några scheman till dagis och fritids!
När vi kom hem bröjade jag röja i ordning i Linus rum, hyllorna är på plats, nån ny säng har vi inte hunnit införskaffa än. MEN vad mycket småplock som ska sorteras, mc donaldsprylar, pokemonkort, puttekulor, batterier, skivor, legobitar, dagisteckningar, skolböcker mm mm. Är på G i alla fall och inatt sover han därinne *lycklig*.

Godnatt på er alla monsterdiggare!

Postat av: Anonym

Skönt att få saker gjorda - det är ju alla de där sakerna man "ska", eller "måste" och inte hinner med som man blir stressad av. De där sakerna som står på listor som bara fylls på och aldrig blir nåt struket på. STOR kram

2008-11-18 | 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: