2008-10-07
15:03:36

åh nej och åh ja!

Vi har haft ett par härliga månader utan hundhår, men nu börjar det igen...Fy faan va hundhår! Överallt!!
I somras mådde hunden inte så bra, då fällde han för det, nu ska han väl få vinterpälsen antar jag. Men förövrigt tycker jag att han fäller 10 månader av 12 på ett år...Dammsuga dammsuga dammsuga...Minst 1 gång om dan!
Nog om detta!

Ska ha "homeparty" på torsdag, Lisa ska visa upp en kollektion från Capri Collection. Ska bli kul att se! Jag är ingen "homepartymänniska" Men för en gångs skull så är det nåt JAG är intresserad av. Nämligen kläder för vuxna!
Det är sällan man tänker:
- Åh, om inte nån ändå kunde börja sälja plastburkar så jag slipper köpa dem på IKEA...
Eller:
- Va, mysigt det är med ljus nu i höst, undrar om inte nån kunde komma hem till mej och sälja några så slipper jag åka till IKEA...
VA? Alla människor vill väl till IKEA!!!!(nästan iallafall)

MEN MEN MEN!!
Är det nåt jag aldrig får köpt när vi är och handlar så är det kläder till mej själv! Kasse på kasse till barnen och hemmet, lätt att plocka åt sej. Men kläder till mej!?
Ingen man och definitivt inga barn orkar stå och vänta när mamma ska prova. Och inte många dagar finns att åka iväg till Skövde eller Jönköping för att handla till BARA MEJ!
Så det här blir nog bra, hoppas jag hittar lite fina kläder!

www.capricollection.com
Postat av: Sara

Det gör du nog! Det finns MASSOR av snyggt! Bara det finns kvar, för det är ju i slutet av höstkollektionen. en del av de grejer jag hade beställt av Annie fanns inte kvar...

ha så kul!

KRAm

2008-10-08 | 00:23:40
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: