2008-10-30
21:21:55

Brudens bäste vän

Detta är titeln på "tjejfilmen" jag och Susanne tittade på i går när vi hade myskväll! Var detta en förutsägbar film eller var det en förutsägbar film???? Tror att den var ganska...hmmm, hur ska jag uttrycka mej...förutsägbar? Filmen var en kopia av "Min bäste väns bröllop". Och man visste redan när man läste på baksidan av dvdfodralet hur den skulle sluta!

Men va faan. Nu var det ju inte filmen som var det viktiga! Utan Sveriges godaste Thaimat från Kesones, Satay Kai och stor godisskål och härligt tjejsnack ;-)
Att filmen utspelade sej delvis i Skottland var ju faktiskt ett plus!
Postat av: Marie

Låter som en supermysig kväll! Jag är lite svag för "Dr Mc Dreamy"...

2008-10-31 | 09:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: