2008-10-05
21:31:38

Helgen!


Linus, Alicia och Amalia leker sjörövare! Se klädde ut Amalia oxå och hon var skitnöjd!

Kolla va cool hon är!

I går kväll var vi hos Susanne och träffade Mikael och hans barn. Jättekul! Vi drack champange (fulchampange från Tyskland...) som var illgott. Härligt!! Amalia var vaken tills vi åkte hem vid 23. Så om jag velat hade vi kunnat ha sovmorgon till 9.30 då hon vaknade. Men är det inte typiskt. Kl 6 vakande jag o kunde inte somna om!! Men iddes inte gå upp utan låg och läste tills hon vaknade.
Läser den sista boken av serien Berlinerpopplarna, Eremitkräftorna och Vila på gröna ängar av Anne B Ragde. Känns som första boken va bäst. Man får inte grepp om personerna riktigt, lite ytlig. Man får inte veta nåt hur människorna det handlar om tänker...Nåja, ska läsa ut den i natt tänkte jag! Sen ska jag ge mej på Marie Jungstedts ena bok. Har börjat i fel ände och läst den sista först, så nu ska jag fortsätta med den första..rörigt...

Faan, va Wictor fiser illa!!

Iallafall så åkte vi till Odenbadet och hade det skönt på förmiddagen, käkade på mcdonalds och åkte hem och röjde ur ett oar garderober i barnens rum som var katastrofer sen vi flyttade in i stort sett! Sen fick vi ensamnojan och åkte till Tobbe o Anna-Carin å käkade kvällsmat. Pizza...Faan va jag äter! Måste Måste Måste skärpa mej!!

Jag hör det snarkar från andra soffan...Ska gå o putta lite på Teddy tgror jag, och få honom i säng! I morgon är det ju måndag igen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: