2008-10-03
11:36:02

Mina bedrifter i livet

Jag har:

1. Endast flyttat EN gång i livet
2. Slutat skolan efter gymnasiet
3. Arbetat på samma arbetsplats sedan studenten
4. Fött 3 barn
5. Vart tillsammans med samme man i 15 år

Och jag är 30 år!

Många skulle tycka:
Gud så enformigt!
Stackars jävla människa som inte fått ut mer av livet. Som borde rest, sett världen, skaffat sej en utbildning, väntat med barn...
MEN!
Jag är hur lycklig som helst! Visst hade jag velat vara barnmorska, bott i ett flottare hus, haft ett mer välbetalt jobb. Men det viktigaste är mannen och mina underbara barn. Vart jag bor, vad jag jobbar med och hur mycket pengar jag har är mindre viktigt då! Jag trivs ju jättebra på jobbet! Bättre jobbarkompisar kan man ju inte få! Och Linnea som är så gullig som ger mej extra roliga arbetsuppgifter för att öka på min kompetens. Puss på dej!

Det är ju det här jag alltid drömt om!
LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snygg är jag inte heller, men vem faan bryr sej när man har en sån söt unge!!
Postat av: Teddy

De verkligt lyckliga är vi som får leva tillsammans med Dig!!!!!

2008-10-03 | 12:58:43
Postat av: Linnea

Puss på dej själv! Visst är du snygg, kom inte och säg annat!Härligt med nån som verkligen kan uttrycka lycka så det lyser! Kramar från en som också är lycklig!

2008-10-03 | 13:22:17
Postat av: Sara

Ja, HURRA för dig och vardagslyckan! Den är definitivt underskattad! Jag håller med dig i allt (utom just när du skriver att du inte e snygg - för det är du!) och visst känner jag också ibland att ett av husen på nya området i Tidaholm gärna hade fått vara mitt (dock med annan placering), lönen högre, mer ledig tid och fler barn... Men man får ju vara glad för det man faktiskt HAR också! STOOOR KRAM från en annan lycklig!

2008-10-03 | 16:33:16
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: maria

Jag kan lova dig att jag inte ljuger när jag säger att min dröm i livet var något i stil med det du beskriver. Ett hus, en karl, några barn - innan 30. Men det blev inte riktigt som man hade tänkt sig, så jag får ta den andra vägen istället. Jag får se mig om i världen o acceptera att jag får ta mitt efter 30 :-) ps. jag förstår om ni trivdes på monte feliz, jag ska hälsa från bamse o coco!

2008-10-04 | 21:42:11
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: