2008-10-12
22:41:30

Prioriteringar

Jävla k*k internet säger jag bara. Ursäkta språket, men blir så förbannad när man skrivit ett långt inlägg oxå lägger internet ner och allt försvinner. SUCK!!!

Iallafall! Helgen har vart bra, lugn och skön. Egentligen borde vi gjort mer här hemma, det säger vi varje helg...Men det är så lätt att prioritera roliga saker istället. Så idag har jag tillbringat 23 minuter i trädgården innan jag tröttnade. Då åkte vi till brorsan istället och träffade Emelie och Pauline. Jättelängesen och jätteroligt!
Jag har även prioriterat motion. Så jag och Tessan har promenixat både lördag o söndag. Idag tog vi en riktig sväng på över 1 timma, ont i röven som fasen. Varför just röven tro? Hur som helst, skkönt att det tar på det fettet ;-)

Teddy och Tobias och en hoper grannar roade sej i Bygdegårn i lördagskväll. Det var party med Nick Borgen (!!). Jag missade detta, men nån ska ju ta hand om barnen oxå. Så jag och Anna-Carin var hemma med en hoper barn och dreglade över Marcus Fagervall på skridskor...
Men Teddy fick lova mej att spela in "vår" låt med mobilen. Så Nick Borgen sjöng "finaste jäntan i klassen" för oss och Teddy spelade in.Mmmmm...♥kääääär♥... Det var tider det när vi satt i hans A-traktor för över 15 år sen och
lyssnade på den!!

Nu ikväll har vi bläddrat mellan "Se upp för dårarna" och "Pretty Woman" och Conny har vart här och bjudit på Thaimat. Satay Kay som vanligt, det är ju synd att våga prova nåt nytt, det kan ju va farligt...
Och Teddy putsar bössan och skorna och laddar jaktradion och brer mackor. Allt för de jäkla älgkrakarna!
Som ju faktiskt skiter i vilket...
 Nu är det sängen som hägrar och i morgon är det jag som skolar in på dagis, Teddy hade ju annat för sej.
Fru och barn har tillfälligt hamnat en pinne ner på prioriteringslistan. Men jag vet att vi snart är tillbaka på topp, att sitta ute i regn och rusk brukar vara kul första morgonen, sen brukar det gnällas hej vilt.
Och jag brukar inte tycka ett skit synd om honom, det är ju för helvete bara att ta med sej bössan och gå in!
SÅ! Nu var det problemet löst! (i år igen...)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: