2008-09-25
06:46:22

Äckliga hemska drömmar!!!!

Jag drömde nyss. Usch vilken fruktansvärd dröm!
Bara för att jag läser en viss bok. "Snabba cash" av Jens Lapidus. Handlar om kokainhandel och diverse andra rörelser i Stockholms "undre" och "övre" folk.

Nu drömde jag att Fredrik var kokainmissbrukare! Att han lovade att han snart skulle ta tag i det och sluta. I drömmen visste jag att han skulle in på behandlingshem, ungefär som om man läst slutet i en bok först! Och precis som i boken, så stod hela tiden en stor rejäl man i nåt hörn och övervakade oss!
Men det var inte bara Fredrik som drogade, det var Malisen oxå. Vi hade gett henne lite när hon var gnällig, och det funkade. Men hon började se helt neddrogad ut ut efter ett par veckor (konstigt??) Så jag bestämde mej för att ringa 112, och Fredrik var med på det. Han visste att då kommer de hjälpa honom oxå. Jag ringde, och ambulansen (!?) svarade:
-Vi är på väg!
Och då ringde väckarklockan!!!!!

Usch, jag mår så illa så jag vill spy av den här drömmen!!! BORT BORT BORT!!!! Jäkla bok!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: