2008-09-16
22:03:22

bloggtorka...

Ja, lite bloggtorka är det allt...
Är så mycket att tänka på inför festen i helgen. Har just konstaterat att jag nog inte fixar dukning och matlagning och att baka tårtor själv...Visst, jag har en man, men barnen ska ju oxå ha sitt!!
Ska försöka leja bort tårtbakningen eller köpa...Jag som inte ens gillar tårta så himla mycket, om det inte är buddapest då vill säga! Teddy har förresten varit en underbar man idag (han är iofs alltid underbar) Men han har idag varit o shoppat med barnen.
Jag bröt ihop lite över bilen igår, inte v70:n utan 940:n...För det första måste batteriet laddas varje natt, när jag kopplade bort den för att åka till jobbet igår morse så hade jag nästan punktering på ett däck. Åkte i snigelfart (nåja, inte i 110 iallafall) för att pumpa däcket. Bilen jazzar hela vägen pga en bromskiva som är totalkass. Fläkten tjuter så den får stå på noll, spolarvätskan är slut och bilstereon går inte...När jag sen ska hem från jobbet så får man ta fram starthjälpen från baksätet och sen skämmas på parkeringen när man står i huven och kopplar den till batteriet och startar....
Teddy har därför idag införskaffat ett nytt batteri coh en ny bromskiva.TACK!!!! Jag undrar om det är dags att tvätta bilen oxå...Istället för grå så är den numera mossgrön...Märks att det är andrabilen va??
Han handlade oxå endel till festen. Jag har oxå shoppat, men utan barn och inget "nyttigt". Har precis vart hos Veronica på Me&I. Hittade en underbar tunika till mej själv. Svart med vita prickar och lite väl dyr...Men men! Köper så sällan kläder till mej själv!

Apropå kläder, Malis hade lite bråttom ner i baljan häromdan, klev i med både blöja och byxor...
Postat av: Sara

Halloj! Söt bild! ;-)

Här letar vi kläder som tokiga... vet inte vad vi ska ha på oss - men det är okej om vi kommer nakna också va? ;-)

Ska bli riktigt roligt i alla fall - men stressa inte ihjäl dig. Skit i tårta om du inte gillar tårta! Man måste inte ha tårta!!! kraaaaaaaaam

2008-09-17 | 07:14:40
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: