2008-09-07
11:18:19

Sköna söndag!

Idag är det verkligen sköna söndag! Gör vad vi känner för.
Jag har städat hamsterburen, och tvättmaskinen (yack), beställt servetter och tallrikar från www.bluebox.com till festen. Hittat 6 kantareller (woj woj...) och konstaterat att buddapestrulle är den godaste tårtan man kan äta!!!
Planerinegn av festen går långsamt, men det går!
Försöker hitta kul grejer från 70-talet. Har än sålänge fula gardiner och en lika ful lampa.Ska hem till mamma och rota en dag. Dukar som skulle vara så enkelt att hitta har helt plötsligt alla människor slängt. Min mamma som använt sina virkade bruna, orange och gula dukar ända tills förra året (känns det som) har också helt plötsligt slängt dessa klenoder!
Nåja, på second hand ska jag väl kunna hitta lite. Men nu rinner tiden iväg. Inte ens 2 veckor kvar! Och på torsdag bär det av till Lysekil med jobbet! Jippie!!! Ska bli skitkul! Vi ska till "Saltö" och äta på "lilla hunden".
Sen är det bara 1 vecka kvar! Efter mycket velande med maten blir det lite mer avancerat än vi tänkt från början.

STOPP NU!!!
Inte SÅ avancerat, men mer avancerat än körv å mos!
Har jag en riktig tur så tror jag det kan bli en musikalisk surprice på kvällen oxå!!
Ska bli så roligt, hoppas alla kan komma bara!!
Postat av: Jenny

lova och visa bilder från festen för oss som inte kan gå!

2008-09-11 | 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: