2008-09-05
08:08:29

Utetjejen!

Klockan är 8. Jag går runt i trosor o linne och har inte ens borstat tänderna...
Malan har redan vrålat i en kvart och visat upp både stövlar, skor och galonisar! Hon ÄLSKAR att vara ute!! Men kl 8....Jaja, jag får väl ge med mej en stund då! Suck...
Postat av: Maken

Frisk luft piggar upp! :-)

2008-09-05 | 10:10:12
Postat av: Marie Rådberg

Inte vad man längtar efter så där dags på morgonen kanske... :-) Olle är likadan och det är bara att klä på sig, se glad ut och leka i sandlådan! Tjoho!



Synd att jag missade ditt party men vi ses hos Virre om någon vecka kanske? Kolla in min nya blogg om du har tid.



Kram Marie

2008-09-05 | 12:47:40
URL: http://marieradberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: