2009-04-26
21:45:21

Är packad, kommer att bli packad!

I morgon bär det av mot Tyskland för 4 dagars studieresa med jobbet!
Och väskorna är packade sånär som på tandborsten och JÖSSES, höll på att glömma mitt SÅ viktiga hårvax!!
Har tvätta och gjort i ordning och packat alla plagg jag överhuvudtaget har att ta på mej nu för tiden. Vilket innebär ungefär 6 ombyten. KAN inte åka iväg nånstans utan ALLA mina kläder, för då ångrar jag alltid att jag lämnat nåt hemma!
Så 4 par skor, 3 jackor (varav en regnjacka och en munkjacka), 2 kjolar, 2 klänningar, 1 tunika, 2 byxor, men bara 2 toppar, 8 par trosor, 3 strumppar, 4 leggings i olika färger och 1 prickig bikini, finns ju relax på Scandic i Lübeck. (Undrar om Linnea såg att jag lyckade göra prickar över u:et...HA)

Kommer sakna mina kottar otroligt mycket, samtidigt som jag verkligen ska försöka att se detta som en semester och bara slappna av o ha det gött och kanske sova ut, vilket jag med all säkerhet INTE kommer göra!!
Givetvis kommer jag sakna Teddy också! Men Moa får vara min sängkamrat istället några nätter, hoppas bara det inte går som sist vi delade säng bara, för då blev jag gravid....;-)

Hoppas mobilen funkar nerigenom så jag kan mobilblogga!

På återseende! Åh, ursäkta...Auf Wiedersehen, ska det ju vara!
Postat av: Sara

Ha så roligt!!! KRAM

2009-04-27 | 07:42:47
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: FG

Ända mot ända kan väll inget hända?

2009-04-27 | 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: