2009-12-09
11:37:08

Ligger vi bra till inför jul?

Klart:
* Julstädet är klart, förutom badrummet...
* Pepparkakshusdelarna är färdiggräddade
* Huset är julpyntat, tack vare min älskade make, det är hans jobb ;-)
* Julkorten färdiga för posten, blev enkla julkort utan krimskrams i år...sorry...

Kvar att göra:
* Köpa julklappar, hälften kvar ungefär...
* Rulla köttbullar och frysa in
* Hitta den perfekta julgranen, men jag jobbar på det...


Det lustiga är att jag har en skön julkänsla i kroppen redan och har haft sen första advent, tror att det är för att jag bestämde mej för att det skulle bli jul i huset tidigare än andra år! Varför vänta??


Ooops, klockan går, måste göra mej i ordning för jobbet! Idag är det dags för det årliga julbordet på jobbet, ska alltså inte äta, utan laga till 100 hungriga förtroendevalda och körsångare!

Hopp hej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: