2009-02-15
11:49:17

Bröllop!


Detta var vad jag och Moa sysslade med på jobbet häromdan. Temat var Bröllop...
Överst här har vi Anna-Carins klänning.

Brudkronor i alla dess former...Min favorit är den till vänster! Den översta är oxå fräck, lite medeltid. Den längst ner till höger finns i 8 olika varianter tror jag, en klassiker.

Den nedersta ser ut som en lampkrona från 60-talet...

Smyckat för bröllop!

Mitt och Teddys hörn, ni skymtar mamma o pappa bakom. Majas små skor till vänster...

Majas lilla näbbklänning...Och Inger och Håkans kort till vänster.

Ja, vad säger man, tråkigare jobb kan man ha ibland...
Postat av: Anonym

Åh så fiiint! Kommer sig detta? Har ni nåt bröllopstema i kyrkans regi?

KRAM

2009-02-15 | 15:43:27
Postat av: Marie

"Bröllopsmusik" var temat. Kantorerna spelade olika orgelstycken, psalmer och sånger som passar till bröllop. De par som ska bokat bröllop i år var inbjudna och givetvis var det öppet för allmänheten att komma och uppleva gamla minnen eller bara längta och sukta...

2009-02-15 | 21:17:41
URL: http://magulli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: