2009-02-19
22:11:49

Inte ett skit!?

Det bästa med att vara hemma med sjuka barn är att få se på "Hem till gården" igen!!
Trots att jag inte sett nåt avsnitt på ett par månader så hänger man med rätt bra. Jag har idag gjort följande:

* inte ett skit
* sett på tv
* tvättat köksmattan och Linus sängkläder
* hängt på vårdcentralen i 1,5 timma
* Sett på tv
* Gosat med Malan
* Bakat en tigerkaka
* Uppdaterat mej om lilla Esther
* Fräschat upp köket en aning
* Kokat soppa till 40 personer
* Ätit en festmåltid med illgott rött vin till
* Sett på tv
* Inte överansträngt mej...
* Skickat ett peppsms till en go jobbarkompis

Och jag tänker avsluta dagen med en match i Guitar Hero med min älskade make. I morgon ska jag va hemma igen, undrar om jag kommer göra nåt utöver det vanliga??
Postat av: Marie R

Jag är också otroligt svag för Hem till gården... Love it!



Hoppas lillan kryar på sig!



Kram,

Marie

2009-02-20 | 08:56:43
Postat av: Marie R

Hem till gården är stor favorit hos mig också!

Bara love it!



Håller präst-brorsdottern fortfarande på med Cain?!



Hoppas lillan kryar på sig!



Kram!

2009-02-20 | 09:04:35
Postat av: Marie

Cain har jag inte sett till, vet i sjutton var han är...

Men Viv håller på att försöka bli gravid !?!?!

Spännande spännande..

Lillstumpan är riktigt pigg idag!

Ha det bra! Marie

2009-02-20 | 12:14:25
URL: http://magulli.blogg.se/
Postat av: Marie R

Jag är nog några avsnitt före dig då kanske för det har jag sett. Vilken kanal tittar du på (serien går ju på både tv4+ och tv4)? Jag kollar på tv 4. Men Viv är ju för härlig!



Jag är helt lost på denna magnifika serie... :-)

2009-02-20 | 12:45:18
Postat av: Marie

Kollar på 4:an...Stackars Viv hade hamnat i klimakteriet...Men jag har hört att hon kommer få tvillingar framöver!

Hörde att det kommer några busungar till er i morgon kväll;-)

2009-02-20 | 13:26:19
URL: http://magulli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: