2009-02-24
21:10:40

Om allt och ingenting!

Oj, nu har jag mycket att skriva om... Var ska jag börja.
Jo, jag börjar med den senaste händelsen. Jag har sålt alla mina 3 varor på Tradera. Volbeatbiljetterna gick nu ikväll. Och pengarna för dem ska spenderas i baren i helgen!! Sammanlagt fick jag in ca 720 kr. Gött!

I morgon eftermiddag ska jag dra till Skövde för att försöka hitta mej några nya plagg. För helt plötsligt var alla favoritplagg slitna och tråkiga och förbrukade. Ska sluta lite tidigare och dra iväg. Har lovat Teddy en snygg tröja också!

Och idag har min nya telefon kommit. Har haft samma mobil i snart 3 år, nu var det dags.
En sån här!

Fattar inte hälften av finesserna, men va fasen gör det, den är ju ROSA!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: