2009-02-25
21:52:13

Shopping

Idag hade jag en eftermiddag helt för mej själv! Jag drog till Skövde och verkligen genomsökte butikerna på Esplanaden. Jag drog kortet inte mindre än 3 gånger på HM och 2 gånger på Cubus ;-)
Och INTE ett enda barnplagg köpte jag! Jo förresten, ett par handskar till Linus då hans har försvunnit. Men annars tog jag inte ett kliv in på barnavdelningarna. Hitta en supersöt skjortklänning på Cubus i tunt jeanstyg. Favorit!! Köpte några topar på HM och sen inhandlades armband till både mej o Teddy, smink, nagellack, bh, trosor, bikini (prickig svart/vit). Skulle så gärna lagt ut bilder, men nu oooorkar jag inte.
Har sorterat en MEGA tvättkorg och matsalsbordet är fullt av underställ och mellanställ och mössor mm. Har inte riktigt börjat packa än, men börjat sortera. Alla kläder är tvättade och Teddy är ledig i morgon och får göra storstäd här hemma. Det värsta som finns är att komma hem till ett stökigt, skitigt hem när man vart borta några dagar.
Ska försöka sluta kl 14 i morgon så vi hinner packa på eftermiddagen. I morgon kväll ska vi nämligen på årsmöte i bygdegården. Och sen åker vi på fredag morgon! YES!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: