2009-02-13
22:55:00

Vem är jag?

Tips från Sara var att göra ett presonlighetstest på www.sonic.se

Så här blev mitt resultat:

 

Maries personlighetstyp:

Vänliga, flexibla handlingsmänniskor. Fokuserade på snabba resultat. Lever för stunden. Risktagare som lever på högvarv. Har inget tålamod när saker dras i långbänk. Lojala och moraliska, men med flexibel syn på lagar och regler om så krävs för att få något uträttat. Socialt begåvade och populära.

Karriärer som skulle kunna passa Marie:

Säljare, marknadsförare, poliser, ambulanssjukvårdare, medicintekniker, datatekniker, IT-supportanställda, entreprenörer, komiker, rallyförare, brandmän, militärer, revisorer, snickare, hantverkare, lantbrukare, servicepersonal, transportarbetare, väktare.

Lägg märke till Rallyförare! Tycker detta stämmer helt OK! ambulanssjukvårdare kan jag tänka mej, snickra gillar jag,  lantbrukare har jag funderat på, sevicepersonal ÄR jag. Väktare skulle jag däremot inte klara av, höll ju på att skita ner mej när vi hade haft inbrott på jobbet för ett tag sen ;-)

Gillar snabba resultat och avskyr långbänkar. Flexibel när det gäller lagar o regler? JA!

Kul test!

Postat av: Sara

HAHAHAHAHAAAAA! Underbart att det stod RALLYFÖRARE! Kan ju inte bli mer klockrent liksom! Hihihihi!

2009-02-14 | 11:47:41
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: