2009-01-27
20:53:01

Bla bla bla...

Har ingen blogglust egentligen. Är bara trött och slö och orkar inte röra en fena. Några intensiva dagar på jobbet och full fart hemma gör att jag känner mej lite sleten. Om jag bara kan försöka lägga mej i tid så jag sover ut så ska det nog bli bra. Men det är Saras fel att jag inte kommer isäng, hennes tips om www.betapet.se. Alfapet på nätet! Så himla kul och enerverande och irriterande!
Prova! (Eller heter det pröva, kan aldrig bestämma mej för vilket som är rätt...)
Men uppge inte ditt rätta namn i uppgifterna! Sara fick ett äckel efter sej i spelet och då är det onödigt att uppge rätta namn.
Postat av: Sara

Förlåååt! Men visst e det beroendeframkallande!!! Fast jag har redan konstaterat att jag har en sån där beroende-gen som alla pratar om... så jag kan nog bli beroende av det mesta typ... Betapet är en sån sak!

KRAM

2009-01-28 | 17:24:17
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: