2009-01-02
10:51:59

Dagarna efter

Jag sov till klockan 9 idag!!! För många andra är det som att gå upp kl 6, men för mej är det som att jag sovit bort halva dan!
...9...
Amalia somnade kl 19 i går och sov oxå hon till 9...Sviter efter nyårsfirande!
Nyår som förresten blev lugn för min del, trots bilder som säger annat, Teddy skötte festandet...Huset fullt var det med 6 vuxna och 7 barn. Livat värre, men kul! Våra barn knoppade in först, längst höll sej Albin till 01.45 då vi la oss allihop!

Idag är en skön, vacker dag! Vi ska snart upp till Lövbacken och klämma i oss de sista lussekatterna. Hade tänkt promenixa, men det är 10 minus och Amalia är genomförkyld, kanske får bli bilen ändå. Mina kinder gillar inte kyla, de svullnar och sen får jag utslag. Lite rosacea finns det allt kvar i kroppen...
Fredag betyder myskväll, men jag har ingen ordning på vad det är för dar längre, myskväll är det varje kväll ju. I går började vi Sex in the city-maraton, 3 avsnitt på raken, halva 1:a säsongen. Hur många säsonger finns det, nån som vet??
'


Albin och Tilda festar!!

Postat av: Jenny B

Det finns sex säsonger! Jag har boxen, en liten fin skokartong.

2009-01-02 | 19:15:08
URL: http://trisselina.blogspot.com
Postat av: lindy

Jag har alla säsongerna, dock inte i en fin liten skokartong. Malin har dem nu, men om du orkar stunna dig kan du låna hela serien av mig

2009-01-03 | 11:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: