2009-01-10
19:31:29

Tjejdag!

Idag har jag och Veronica haft en go dag ensamma!
Vi började med lunch på Mangos i Skövde, vi var typ själva där...Konstigt med tanke på att de fått stänga ner ett par gånger pga magsjukor...Vi mår iallafall bra, gott var det oxå!
Sen köpte vi en massa popcorn o gosade ner oss i varsin biofåtölj.
AUSTRALIA
Riktigt bra film, som tog sej på slutet! En riktig biofilm med alla storslagna vyer.
Länge sen  jag o Virre träffades på tumanhand, kul att få prata ostört utan en massa busiga barn omkring. När vi ändå hade lite lugnt så hade jag guidning genom Tidaholm på hemvägen :-)

När jag kom hem hade Teddy gjort hemgjord pizza med barnen, gott! Nu ska vi slå våra kloka ihop och fundera på om vi ska sälja Volbeatbiljetterna för att istället åka på skidsemester...Svårt.
Konserten är 7 mars i v10 och vi väljer på att åka v.11 o v. 13 till Sunne. V 11 är ju chansen för fint vinterväder större, men då är vi borta 2 helger irad = går inte. Alternativ 2, åka v13 o riskera att backarna är isiga eller moddiga, men kanske lyckas komma iväg på Volbeat den 7 mars...Ska grunna lite!
Skål!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: