2009-01-11
14:36:28

Vad tråkig jag är!!!

Jag har blivit så tråkig, tråkiga meningslösa inlägg och inget kul att berätta!
Men jag har en fruktansvärd kaloribomb i ugnen. Fikagäster i eftermiddag och både mjöl och kakao var slut här hemma, fram med receptboken o leta efter mjölfria recept.
Valet föll på Nougatkaka, mjöl och kakofritt och nougaten som blev kvar i julas går åt. Sen att det är 3 hekto smör i får man ge blanka faan i. Man kan låta gästerna äta och så kan man gräva fram en gammal skorpatill sej själv! Jo, tjena....
Jag var på Previa på hälsokontroll häromdan genom jobbet. Åh! Allt var så bra, fantastiska värden hej å hå, du måste verkligen tänka på vad du äter med så fina värden osv...tills det var dags för vägningen...hmmm...Varför väger man alltid mindre hemma än på andra ställen???
Nu MÅSTE MÅSTE jag göra nåt åt detta. Vikten i sej är jag inte så hemskt missnöjd med, men dallret! Jag vill ha muskler och en platt, nåja, plattare mage!
Så nu vet i faan om jag inte ska införskaffa mej ett gymkort ändå! sen är det bara tiden som saknas, kan man köpa den på ICA?
Postat av: Anonym

Då kanske vi ses på gymmet snart då? Jag ska också börja igen efter en halv november och en hel december med gymtorka. =)

2009-01-11 | 22:39:55
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Anonym

JAA!! Jag måste ta tag i det här, vi kanske kan pusha varandra lite!?

2009-01-11 | 22:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: