2009-07-11
10:40:39

Bokmalsperiod!

Är inne i en smått hysterisk period av läsning. Jag slukar ALLT och läser till 2 på nätterna...

Johan Theorin´s böcker hade jag inte läst förrut, köpte hem "Nattfåk" från adlibris.com , adlibris är förövrigt ett väldigt prisvärt sätt att handla böcker, mycket biligare än i handeln och dessutom fraktfritt!
Nattfåk var jag lite tveksam till, skulle handla om lite övernaturliga ting. Men när jag väl börjat läsa kunde jag INTE sluta, men just denna bok läste jag inte så mycket på nätterna...Blev mörkrädd ;-)
Men jag rekommenderar den verkligen!
Postat av: Karin

2009-07-11 | 14:42:20
Postat av: Karin

Har läst den å den andra som han skrivit som heter Skummtimman å båda är jättebra!

2009-07-11 | 14:43:53
Postat av: Marie

Ja, skumtimmen står oxå i bokhyllan, hade missat att vi hade den. Ska ge mej på den efter den urtrista romanen jag läser nu!

2009-07-11 | 16:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: