2009-07-27
21:45:57

Förrådet

Vårt förråd blir vitare och vitare för var dag som går. Det kommer bli SÅ himla bra!!
Ambitionerna var inte så stora från början, det skulle ju bara bli ett förråd, men nu växer det!
Sista budet är nu att putsa golvet och måla det och lägga klinkers i källartrappan. Nu i kväll har jag målat färdigt alla väggar och målat källardörren. Bilderna säger inte så mycket, men jag lägger in dem ändå!

Där nere vid källardörren är ett av de värsta ställen jag kan vistas på enligt mej. Där finns spindelväv, tusenfotingar, skalbaggar och massa annat äckel som jag har viss fobi för. Men jag klarade det, ända tills Fredrik slog på en bygglampa så att jag såg allt elände. Då fick han allt komma ner och ta bort det!

Välkommen in i vårt nya förråd. Tusen Tusen Tack till A-C och T för dörren!!!!

Som ni ser så är det VITT!

Välkommen ut igen!
Som sagt, inte mycket att se än. Men så fort golvet blivit färdigt så ska alla hyllor upp på vägagrna och fyllas till bredden!
Postat av: andrea

småkryp är nog det värsta jag vet :p

2009-07-27 | 23:16:11
URL: http://doftavsommar.blogg.se/
Postat av: Marie

Jaa, det är SÅ vidrigt!!!

2009-07-28 | 07:17:00
Postat av: Sanna

det ser ut som du gjort ett flitigt jobb där ! :-D

2009-07-29 | 21:51:22
URL: http://easychoise.blogspot.com
Postat av: Marie

Nja, flitig och flitig...Jag tror nog Fredrik får ta åt sej äran förstås, jag har bara målat...Du får följa med hem nån dag och kika!

2009-07-29 | 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: