2009-07-20
23:02:42

Måndag 20 juli 2009

Första dagen på jobbet efter semestern började lugnt, tills jag kom på att telefonsvararen var inkopplad...hahaha!!!

Sen jäklar var det full hålligång hela dan. Det ringde hela tiden, med alla möjliga och omöjliga frågor. Men vid 15-tiden lugnade det ner sej och jag kunde äntligen öppna dagens post som jag hämtat i boxen vid 8.30!

Men jag klagar inte, det är roligt när det är mycket att göra, man är bara rädd att man gör fel!

När jag kom hem tog jag flickorna med mej ut i guldskogarna och plockade 1 kg guld. Mmmmmm...
Och nu ikväll åkte vi in till stan och tog en glass med Inger & Håkan samtidigt som vi gick Ånarundan på 3,5 km. Det är en otroligt fin runda, men barnen var helt slut efteråt.
Nu har jag rensat svampen och sängen väntar. I morgon väntar en ny dag med nya utmaningar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: