2009-06-04
22:04:14

Utmanad av Jenny!

Så nu ska jag svara på frågor!!

Om du skulle vinna många miljoner på Lotto, vad skulle du köpa?
Hmm, beror på hur många miljoner. Men jag skulle ge en stor hög pengar till våra familjer och till välgörenhet. Köpa 2 nya bilar och en ny husvagn. Leja in hantverkare att göra färdigt vårt bygge alt. riva skiten och bygga nytt;-) Åka på en rejäl semester och köpa så mycket onödigt jag bara kunde. Ordna en rejäl fest!

Vilken svordom använder du mest?
Hoppsan, använder alla som finns flitigt...

Tittade du på tecknat när du var liten?
Oooja! Allt som fanns! Tecknade pärlor, Tom & Jerry, Bumbibjörnarna, Dr.snuggles, Trolltyg i Tomteskogen, Dennis och Linus på linjen!

Hur många syskon har du?
One big brother, som inte var den snällaste av bröder, men antagligen var jag en pain in the ass, så det blev väl oavgjort där...

Vill du just nu ha en tatuering eller piercing?
Ja, faktiskt. Både och...

Vad har du för väder just nu?
Strålande grå himmel och klara fina regndroppar!

Vad åt du till lunch senast?
Hemgjorda köttbullar i sås och färskpotatis, utan en enda grönsak...

Kan du vissla?
Japp, men dock bara vanlig fulvissling.

Vilken film kan du alla replikerna till?
En hel del tror jag! Typ alla Astrid Lindgrenfilmerna, Macken och säkert 95% av replikerna i Dirty Dancing!

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
5 stycken klädda stolar som en gång hade vit klädsel...

Har du en stationär eller bärbar dator?
Thank God för bärbar!!!!! Att ligga i soffan med datorn i knät är Fantastic!

Vilket var dit favoritämne i skolan?
4:e klass, helt klart Geografi!
8:e klass, helt klart håltimmarna!

Vad säger du till dej själv när allt känns svårt?
Jag svär en lång ramsa, vrålar lite på oskyldiga människor och tillsist:
Ta dej samman människa!

Får du dåligt samvete när du ätit kött?
Nej, men ibland önskar jag att jag gjorde det...

Har du åkt moped nån gång?
Oja!! Här började min bana som RallyMarie!
Ärvde brorsans trimmade Suzuki k50 som 15-åring, körde lätt ifrån klasskompisarna. Hade den fulaste, äldsta och mest högljudda moppen, men snabbast!

Vad lyssnar du på nu?
Grannfejden och en hunds nervösa travande på laminatgolv, han vill ut...Så det ska han få!

Nu är det er tur att svara på frågor!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: