2009-03-27
07:26:14

Ska jag eller ska jag inte!?

I morgon är det meningen att tjejgänget ska åka till Jönköping och shoppa. Har sett fram emot detta, men så är det det stackars bygget igen...Vi är lediga båda 2 hela helgen, och om jag då åker till Jönköping hela lördan så kan Teddy inget göra i källaren, vilket skulle behövas. Men samtidigt så kan han göra nåt kul med barnen villket inte blivit så mycket av på sistone då all ledig tid går till att vara i källaren...
ÅHHHHH!!!!!
Meningen vara att vi ska kolla på kläder till Marie och Joakims bröllop i morgon, men de andra tjejerna får nog ha lite överseende med mej, för jag tänker nog köpa endel barnkläder, Amalias och Majas garderober är urvuxna och shoppingdagar som de här växer inte på träd!!
Puss på er brudar! Ska snart bestämma mej!
Postat av: Sara

SNYGG du är!!! PUSS!!!

2009-03-27 | 22:50:52
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: