2009-05-17
20:31:42

Bröllop på Marstrand!

I går blev Marie och Joakim man och hustru i Marstrands kyrka. En underbar dag med blå himmel och rejäl fest och champange...
Kör ett bildrace:

Enda bilden på oss ihop, ni ser det inte, men jag hade de prickiga skorna
på mej, HELA kvällen, blöta bilprovarstrumpor funkade!

Gänget klädda för fest! Mikael, Jenny, Johan, Susanne, Jag, Michan och Fredrik

Snygga brudparet Olsson! Just Married!

Daniel och Cissi, som hade snyggaste klänningen!

Snygga grabbar som zippar champange.

Här är brudparet med coola prällen Mats...

Bilden får tala för sej själv...
Och bandet vi röjde loss till var detta, "No Tjafs":




Min kusin Morgan, med grön slips, var en fröjd att följa på dansgolvet:


Sent på natten ,eller snarare tidigt i morse gick vi hem, då såg det ut så här över havet:


Stort Tack till Marie och Joakim för en mycket trevlig fest! Ha det gött på Hawaii!
Postat av: Sara

Vilket sagobröllop!!!! WOW!

2009-05-18 | 09:00:45
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: lindy

Åhh, nu blev jag riktigt sugen att gå på bröllop. Vem står på tur?

2009-05-18 | 13:44:53
Postat av: Marie

Det måste vara du Lindy eller Sara va?

2009-05-18 | 19:19:05
Postat av: Maritha

Ni verkar ha haft en riktigt trevlig dag! För min del är det kul att se alla gamla "kändisar" som man inte har träffat på närmare 15 år..:) Roligt att ni alla fortfarande umgås!

2009-05-20 | 16:42:20
URL: http://maritha.blogg.se/
Postat av: Marie

Maritha: Ja, vi är ett tjejgäng som efter rätt många år bröjade umgås igen! Riktigt kul! Ganska olika har vi blivit, men har vansinningt kul när vi kommer ihop!

Vi ska förresten ha klassfest om några veckor, tyvär är det ganska många som inte kan komma, men ska bli kul att träffas igen!

2009-05-21 | 09:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: