2009-05-19
07:14:30

En tisdag i maj!

Idag, (bara idag alltså), har jag fått chansen att få prova på en ny arbetsplats. Alltså på ett helt annat ställe, fast ändå lite inom samma branch kan man säga...Ska bli jättespännande!

För övrigt är livet lugnt, glömde Amalias första tandläkartid i går och glömde även lämna tillbaka prinsessklänningen till Barnens hus...Allt är som vanligt med andra ord.

I morgon åker Linus och Maja med farmor och farfar ca 75 mil till sina kusiner i Krokom. De ska stann till söndag. Maja är lite nervös, och tomt och tyst kommer det bli här hemma. Tyst förresten blir det nog inte. Har en känsla av att Amalia kommer leva loppan.

Nu ska jag äta upp min pannbiffssmörgås och åka till den spännande arbetsplatsen!
Postat av: Sara

Åh, vad nyfiken man blir... Samma bransch... Hm...

2009-05-19 | 13:47:48
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: carina

Jag är nyfiken så jag spricker!!!! Har man sagt A får man säga B!!

2009-05-19 | 17:10:52
URL: http://sierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: