2009-05-05
16:11:27

Vad jag gjort idag!

Idag har jag:

- Haft en förvirrad morgon innan det blev klart att Maja inte fixade att gå till skolan än, behövde dagen att återhämta sej.
- Duschat
- Kört Malan till dagis
- Hoppat in en snabbis på jobbet och kollat läget
- Spelat Betapet med Sara (mycket viktigt)
- Serverat Icas mikrovärmda köttbullar och hemkokt spagetti
- Sorterat all torr tvätt
- Gjort läxan med Linus
- Börjat sy en tyllunderkjol till min klänning som jag ska ha på bröllopet nästa helg. Dock vet jag inte hur man gör, så jag har uppehåll just nu...
- Gjort en snabb handling på ICA
- Hämtat på dagis
- Bakar brownies, vilket jag aldrig gjort förrut, fast det är typ samma smet som till kladdkaka, bara längre tid i ugnen.
- Ska köra Maja, som är pigg nu, till dansen

Följande borde göras:

-Hämta posten
-Dammsuga
-Röja matsalsbordet
-Tvätta
-Handdiska det som inte fick plats i diskmaskinen (överkurs)
- Ringa en vän
-Fylla på vatten i akvariet, de har druckit ur
-Rycka upp mej och visa min man lite kärlek och omtanke!
Postat av: Lindy

Vilken tur för Maja att hon fick hemkokt spagetti, ha ha ha

2009-05-05 | 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: