2009-05-25
21:38:32

Vårkväll!

Ikväll var det menningen att vi skulle på vårfest på Malans dagis! Jag hade laddat med värsta picknickkorgen, verkligen gått in för det! Och vad händer?
Hämtar Malan på dagis kl 16 för att bara åka hem och hämta fler barn och korgen, men Malan är alldeles brännhet...Har 38,5 i feber och är riktigt hängig...
Så var det med den festen.
Men vi ropade in grannarna till altanen och kalasade på alla godsaker, men stackars Malan såg och sov...

Ironiskt nog var jag på Hemmabutiken på lunchen idag för att köpa dammsugarpåsar. På disken hade de stående en ny modell av örontermometer. Har alltid tänkt köpa en sån, men har aldrig blivit av! Så idag slog jag till...Fast när jag gick ifrån butiken tänkte jag följande:
-Onödigt att köpa en nu, inte ofta de har feber på sommaren ju...
Tji fick jag!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: