2009-10-04
22:20:05

Festkort!

Nu har jag för första gången på en månad fört över kort till datorn...Sånt gjorde jga ju varje dag förrut...Hmm, skärpning där!
Antar att ni vill se kort från festen i går, tvärr var varken jag eller Teddy snågra flitiga fotografer i går, men några kort finns väl.

En av partyfixarna...


Häng i baren...

Fridas härliga brorsa...

Two foxy ladies!?

Nån har visst fått ett skrattanfall...

Fredrik och...Patrik???!! Vem var vem egentligen...

Nån försöker visst va lite cool...Men det var nåt tamt jäkla portionssnus som Persson hade, gav ingen effekt alls, jag gick lika vingligt som innan...

Persson försöker dölja sina snålboots...Lägg märke till kvällen outfit ala ´94 typ...

Va händer här då???

Sköna dansmoves...

En tindrande skönhet...

Och slutligen en vimmelbild, mysko min jag har...

Tack alla vänner och vänners vänner för en skitkul fest!!!! Det gör vi la om nån gång va!?
Postat av: Jenny

Tack själv! Mycket kul.

2009-10-05 | 20:34:56
URL: http://trisselina.blogspot.com
Postat av: Sara

Absolut göra om - men ta då en kväll när jag kan! =)

2009-10-05 | 23:29:33
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Marie

Sara: Prioritering vännen :-D

2009-10-06 | 18:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: