2009-10-18
10:48:23

Gnällspiken skriver!

Vaknade kl 9 men trodde klockan var 3 på natten, var sååå trött att jag inte orkade kyfta huvudet från kudden...Lite frukost och senkom jag igång faktiskt.
Livet är inte kul i Gulliden just nu. Maja är inget bättre, hon ligger bara, har inte ätit något sen torsdags lunch...Får i henne lite lite vätska, hon börjar få ont i magen, tro sjutton det...
Mala balas koppor börjar nog sakta men säkert torka, men som hon ser ut!!! Lite feber och ont i halsen har hon än.

Det känns som hela huset är inpyrt i baciller, slängde ut en hög kuddaar och filtar på altanen nyss. Blir ju inte bättre av att Wictor fäller heller. Dammigt som faan överallt.

I går kom jag och Linus iallafall i väg på Filippas 2-årskalas, det var jättekul! Linus var värsta lekfarbrorn till alla barn! Sen smet jag i väg med Frida och tränade oxå, så hemifrån har jag ju kommit iallafall.

Nu ska jag inte gnälla mer!
Kram från oss!



Postat av: Sanna

Uach stackars Malan,ser inte roligt ut.. hoppas dom båda känner sig bättre snart!

Kram

2009-10-18 | 11:35:48
Postat av: Anonym

Stackars tjejor!

Hoppas dom blir bättre så fort som möjligt!

//Jennie

2009-10-18 | 18:26:37
Postat av: Sara

Krya på er tjejer! Jisses vad koppor Malan fått... ajajajaj... Och Maja ser väldans blek ut... STOR KRAM på er!

2009-10-18 | 22:06:12
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Jenny

stackars tjejerna... hoppas de kryar på sig snart! kram

2009-10-19 | 20:33:30
URL: http://trisselina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: