2009-09-28
22:21:38

Rekord på IKEA!?

HAr idag slagit rekord i antal inköpta varor på IKEA. 9 kundvagnar fulla + en bäddsoffa.
Såpass så att vi fick bryta mitt i "scanningen" för att det "bara" får plats 99 varor på kvittot.
Vad sägs om 15 soffbord (!!), 18 kuddar, 16 kartonger bestick och 112 glas, en bäddsoffa, 3 hatthyllor, 24 kartonger ljus, mm mm mm...
Men 5 timmar senare och 25000 kr fattigare (jobbet alltså) så kunde vi nöjda åka hemåt, det enda som åkte med ända hem till Gulliden var en sprits och en gardin till Linda.

Trodde aldrig jag skulle säga det, men idag blev jag nästan lite trött på ikea!! Det var SÅ många val att göra så man tillslut bara tog nåt utan att grubbla så mycket på om nån annan grej hade blivit finare...

Jo, lite förbannad oxå, de har börjat ta betalt för den annars gratis lilla skålen med sallad till maten. För 5 spänn fick man plats med ganska exakt 5 gurkskivor och 3 tomatklyftor. Skäms IKEA!!!
Postat av: Sara

Åh, jag läääängtar till Ikea! Vart ska ni göra av allt det där nu då? Spännande! Ni gör så snyggt i kyrkans hus! Utegården är fantastisk!

2009-09-29 | 09:34:37
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: