2010-08-10
17:30:50

Självömkan!


*Jag vill jobba tills jag känner mej klar för dagen på jobbet, även om klockan så är 18 på kvällen, bara för att slippa stressaoch för att känna att man inte lämnar kvar ogjort arbete!
*Jag vill hämta tidigt på dagis för att barnen ska få mer kvalitetstid med sina föräldrar.
*Jag vill tjäna mer pengar för att vi ska ha det så bra som det bara går.
*Jag vill gå ner i arbetstid för att hinna med allt som behöver göras hemma.
*Jag vill ut och springa!
*Jag vill bli klar med min kurs i Företagsekonoi och dessutom få bra betyg!
*Jag vill ta ut min semester och mina komptimmar, men får aldrig tummen ur...
*Jag vill måla färdigt huset, 2 gavlar kvar...
*Jag vill åka på semester med hela goa familjen!

*Jag vill åka på bilbingo i kväll:-)


*I nästa liv vill jag dessutom födas vacker och utan dubbelhaka;-)
Postat av: Sara

Marie - du är en fantastisk kvinna! Ta en sak i taget och allt kommer att ordna sig! Du ÄR vacker! Både inuti och utanpå! KRAAAAAAAAAAAAAM

2010-08-10 | 17:43:51
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Anonym

Goa Marie! Känner igen mig....Tänk vad hemskt om man inte kände nått vill? Hemska tanke. Du dubbelhakan kan vara bra att ha ifall det inte finns nån huvudkudde i bilen, då lutar man sig bara lite lätt framåt...vilar tryggt och skönt...Kram snyggo! Lisa

2010-08-10 | 21:27:02
Postat av: Marie

Sara och Lisa: I ä la för goa! Men så är ni ju helt underbara människor bägge två:-)

Lisa: Min dubbelhaka är så tung att hakan faller ner och sen fulsover jag med dreglet hängande;-)

2010-08-10 | 21:56:59
Postat av: Cissi

Hej!

Instämmer, du är en fantasisk kvinna! Du är vacker på både in å utsidan! Du är en person som man blir glad av! Du får ihop hela vardagen på nåt sätt å hinner ändå med allt det där extra, alla Era projekt och åka på semestrar. Men jag känner igen mig... en annan har ågren över det mesta å inte orkar med fast jag inte har några barn, mest en massa oavslutade och ej påbörjade projekt osv... Men på nåt konstigt sätt så får man ju ny energi av de där nya snilleblixtarna om saker som man vill göra, och då kommer man en liten bit till på vägen.

Å du jag fulsover oxå med dreglet hängande i soffan.:)

Kram!Cissi

2010-08-17 | 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: