2010-08-14
21:36:07

Visste ni om det??

Varför har ingen nämnt att det finns 9-årskris hos barn?? Visst, jag säkert läst de kapitlen i alla möjliga tidningar och böcker, att det var en viss kris vid 3, 6 och 9 år. Men inte hört det av en enda människa!
9-årskrisen hos ett barn kan vara ENORMT jobbig!!

Här kom den över en natt, nämligen mellan lördag och söndag förra helgen, den är enorm, extrem och fullständigt energikrävande!! Stackars stackars barn!!!
Humöret pendlar på en millisekund från glad till djupt deprimerad.

Jag hoppas och ber att vi snabbt kan hjälpa denna 9-åring ur krisen!!
Postat av: sara

Jag brukar informera om det på mina fuöräldramöten. Kallas föroubertetskris och är jättevanlig. Tror nästan vi har en också... fast hon är åtta! Det kan vara riktigt tufft för en del.. jobbigt! Kram

2010-08-15 | 11:36:55
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Marie

Mycket bra att informera om!!

All info jag hittar så står det att det kan vara en tung period, men att man ska se upp med psykosomatiska problem...

Vad gör man då då?? Det här är definitivt på gränsen till och från...

Idag är det betydligt bättre, hoppas det håller i sej!!

2010-08-15 | 19:50:12
URL: http://magulli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: